18. oktober 2012

Høststemning

 
(bli medlem HER)
 
Har i disse dager gående en utfordring som heter -Høststemning-.
Jeg slenger meg på i siste liten med mitt bidrag.
 
 
Står for 2 fantastiske premier.
 
Hovedpremien:
Valgfri 'Assistent' kjøkkenmaskin
Verdi opptil kr 4495
 
"Trøstepremien":
Gavekort verdi kr 1000
 
Om jeg skulle være så heldig å vinne så hadde jeg valgt den rosa (Sjokk ikke sant hi hi)
kjøkkenmaskinen...syntes den er knalltøff.
 
 
 
Her kommer mitt bidrag:
 
Ikke lenge siden jeg viste dere denne kroken av stua men jeg gjør det gjerne igjen.
Grunnen til at jeg valgte denne kroken til utfordringen er fordi jeg elsker elementene fra naturen,
fargene og stemningen gjør at jeg får skikkelig høstfølelse.
 
Tenk dere en regnfull mørk høstkveld med tente lys i stuen et koselig blad eller
en god bok med en kopp varm sjokolade med krem og kanel...det er HØSTSTEMNING!
 
 
 
 
Her sto vi opp til forferdelig lyn og torden i dag, det var så koppene i
skapet klirrer...var ikke så høy i hatten da asså men det gikk heldigvis over etter en stund, så
nå er det kun høstregnet som regjerer.
 
Ønsker dere en fin dag og tvi tvi til utfordringen -Blunke-


1 kommentar:

My Dream sa...

kjempe fint innlegg!! :) koselig høststemning :)

Du er flink :)

Klems fra Diana, igjenn... hehe...